Wednesday, February 23, 2011

Inofficiell tävling i Osby

Blev nästan gråtfärdig på fredagen då det snöade och blåste och blev ishalka när vi haft torra fina vägar ett tag...
Vi bestämde oss att åka en timme senare på lördagmorgonen än planerat och hoppa över första klassen.
Fick starta sist med BW utan banvandring, han var riktigt duktig trots det, vi fick missförstånd på ett ställe där jag skulle gjort annorlunda om jag gått banan kände jag ;0) I stort så var BW duktig tycker jag , dagens behållning var att han satte slalom i alla tre loppen! Det kändes bra! Blacky gick rätt ok, nolla i första loppet men det var missföstånd i början som tog tid, hon borde haft en vägran..... I andra loppet gick hon bra men jag stressade henne i slalom så då gick hon ur sista porten, brydde mig inte så vi blev diskade, men i övrigt var hon duktig. Brownie kändes lite seg i början av första loppet men piggnade på sig, kontaktfältet var väl ingen hit, men det viktiga var att hon hade kul! I hoppklassen var hon pigg och busig så det blev en disk men här tyckte hon verkligen det var kul!
FIlm på BW:s slalom, måste plocka fram det jag var nöjd med ;0)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Han e så häftig, din BW=) Fick du mitt mail ang filmen på Cito o mitt fjäsk?? Vi ses =) Maria

1:00 PM  

Post a Comment

<< Home