Tuesday, October 16, 2007

Sölvesborg 13/10 & KM 14/10

I lördags var vi i Sölvesborg, Beemer tävlade klass 1 och Blacky & Brownie öppen klass. Beemer diskade sig i båda klasserna men var jätteglad och tyckte det var skoj! Brownie gjorde ett superbra hopplopp men jag lyckades diska henne på näst sista hindret. I agilityklassen kom vi tvåa. Blacky kom tvåa i hopploppet och gjorde ett jättebra agilitylopp men här tabbade jag mig igen så vi blev diskade. Trots allt nöjd med dagen, mina hundar är i alla fall duktiga ;0).
I söndags var det klubbmästerskap i Lund, vi gjorde väl inga lysande insatser precis, Brownie och jag lyckades definitivt inte alls, Blacky sprang upp sig i sista klassen till en tredje placering och dom två som var före oss har vi ingen chans att slå så det får man vara nöjd med!
Nu startar abstinensen......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home