Monday, July 21, 2008

Besvikelse :0(

Har nog aldrig varit så besviken..... Vi har varit och tävlat i Karlskrona i helgen. Brownie har varit jätteduktig och 0.89sekunder från ett agilitycert. Det som gör mig så himla besviken är att hon inte borde haft tidsfel, hon skulle klarat tiden i alla andra agilitylopp vi sprungit i år med den farten (antal meter/sekund), jag har kollat då man börjar undra om det gick så mycket långsamare än det kändes..... I smallklassen - de körde på exakt samma bana som medium - så var referenstiden 48sekunder, i medium fick vi en annan domare som sänkte tiden till 45 sekunder. Det är den näst snävaste tiden i agilityklass 3 medium som jag hittat när jag kollat resultaten på alla ag 3 medium i år...... Snacka om oflyt! Besviken också då jag faktiskt trodde att det var en av de domare som har schyssta referestider men ack vad jag bedrog mig :0( Det kommer att ta tid att skölja ner.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home