Monday, April 30, 2007

Landskrona 070428

Img_2823_1.jpg">










Idag var jag väldigt nöjd med hundarna men resultaten var inte de bästa ;0)
Fick dessutom väldigt fina bilder på Brownie av Nathalie. Carita skickade som vanligt fina bilder på hundarna. Det är så kul att få!
Brownie och jag startade i våra livs första agilitytvåa, den var jättesvår och vi diskade oss på fel tunnelingång, men hon gick superbra! I hopptvåan glömde jag bort mig vid ett ställe, vilket ledde till missförstånd och disk. Brownie var pigg & följsam så jag är jättenöjd trots diskningarna!
Blacky gick jättebra i agilityn och var pigg, rev två hinder, inte mycket att göra åt! I hoppklassen gjorde jag ett byte för nära slalom så ingången blev fel, vi hade två rivningar också men Blacky var duktigt och jag är nöjd!
Bra resultat av Lundaekipagen, Gertrud/Jimmie tog en pinne i agilityettan, det gjorde även Mia/Åmi, Susanne/Yatzy tog en pinne i hopptvåan och förre Lundaekipaget Jörgen/Smulan tog pinne både i agilityettan och i hopptvåan. Grattis allihop!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home